• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browse

    All of UVaDOCCommunitiesBy Issue DateAuthorsSubjectsTitles

    My Account

    Login

    Discover

    AuthorFernández Fuertes, Raquel (5)Gómez Garzaran, Eduardo (2)Sánchez Calderón, Silvia (2)Faya Ornia, María Goretti (1)Mañas Navarrete, Iban (1)... View MoreDate Issued
    2020 (6)
    Formatoapplication/pdf (6)... View More
    Search 
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • Search
    •   UVaDOC Home
    • SCIENTIFIC PRODUCTION
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • Search
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-6 of 6

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Noun-noun compounds in a game task: what child data can tell us about teaching practices 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2020)
    Thumbnail

    Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects 

    Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español) 

    Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    The acquisition of “ser” and “estar” in 2L1 English-Spanish data 

    Stankova Laykova, RadoslavaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    The syntactic status of English dative alternation structures in bilingual and in monolingual acquisition data 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    E-Aesla: Revista digital 

    Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Álvarez Álvarez, SusanaAutoridad UVA; Faya Ornia, María GorettiAutoridad UVA (2020)

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10