• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login
    Sfoglia UVALAL - Artículos de revista per Autore 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Sfoglia UVALAL - Artículos de revista per Autore
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Sfoglia UVALAL - Artículos de revista per Autore
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Sfoglia UVALAL - Artículos de revista per Autore "Fernández Fuertes, Raquel" Citations Google Citations

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-17 di 17

    • Titolo
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Activation and local inhibition in the bilingual child’s processing of codeswitching 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Liceras, Juana M. (2024)
      • Thumbnail

        Adaptation to syntactic structures in native and non-native sentence comprehension 

        Kaan, Edith; Futch, Corinne; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA (2018)
      • Thumbnail

        Are there biological gender differences at the early stages of first language acquisition when producing double object constructions and to/for-datives? 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2023)
      • Thumbnail

        Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Bilingual children as interpreters in everyday life: how natural interpreting reinforces minority languages 

        Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Arratia García, ÓscarAutoridad UVA (2018)
      • Thumbnail

        Bilingual early functional-lexical mixing and the activation of formal features 

        Liceras, Juana M.; Spradlin, K. Todd; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2005)
      • Thumbnail

        Characterizing natural interpreters’ attitudes towards interpreting: The effect of experimental contexts 

        Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2024)
      • Thumbnail

        Dativizable or Non-dativizable: That is the question? A syntactic- semantic analysis of English (non)-dativizable constructions in the production of a set of 2L1 English/Spanish simultaneous bilingual twins 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2016)
      • Thumbnail

        Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español) 

        Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Subject omission/production in child bilingual English and child bilingual Spanish: The view from linguistic theory 

        Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2016)
      • Thumbnail

        The acquisition of English active and passive monotransitive constructions by English–Spanish simultaneous bilingual children 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2022)
      • Thumbnail

        The acquisition of Spanish and English as two first languages through the analysis of natural interpreting in bilingual children 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA (2017)
      • Thumbnail

        The syntactic status of English dative alternation structures in bilingual and in monolingual acquisition data 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Translation universals in the oral production of bilingual children 

        Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2015)
      • Thumbnail

        When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2022)
      • Thumbnail

        Where the eye takes you: the processing of gender in codeswitching 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Martínez González, AlejandroAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        “Which Came First: The Chicken or the Egg?” Ditransitive and Passive Constructions in the English Production of Simultaneous Bilingual English Children 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2018)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10