español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Buscar en UVaDOC
Esta colección
Listar
Todo UVaDOC
Comunidades
Por fecha de publicación
Autores
Materias
Títulos
Mi cuenta
Acceder
Envíos recientes
UVaDOC Principal
PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
Grupos de Investigación
Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
UVALAL - Artículos de revista
Envíos recientes
UVaDOC Principal
PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
Grupos de Investigación
Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
UVALAL - Artículos de revista
Envíos recientes
español
English
français
Deutsch
português (Brasil)
italiano
UVALAL - Artículos de revista: Envíos recientes
Mostrando ítems 6-10 de 19
Bilingual early functional-lexical mixing and the activation of formal features
Liceras, Juana M.
;
Spradlin, K. Todd
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2005
)
When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children
Fernández Fuertes, Raquel
;
Gómez Garzaran, Eduardo
;
Mujcinovic, Sonja
;
Mañas Navarrete, Iban
(
2022
)
The acquisition of English active and passive monotransitive constructions by English–Spanish simultaneous bilingual children
Sánchez Calderón, Silvia
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2022
)
Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects
Sánchez Calderón, Silvia
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2020
)
Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español)
Gómez Garzaran, Eduardo
;
Fernández Fuertes, Raquel
(
2020
)