• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder
    Envíos recientes 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Envíos recientes
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Artículos de revista
    • Envíos recientes
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    UVALAL - Artículos de revista: Envíos recientes

    Mostrando ítems 6-10 de 19

      • Thumbnail

        Bilingual early functional-lexical mixing and the activation of formal features 

        Liceras, Juana M.; Spradlin, K. Todd; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2005)
      • Thumbnail

        When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2022)
      • Thumbnail

        The acquisition of English active and passive monotransitive constructions by English–Spanish simultaneous bilingual children 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2022)
      • Thumbnail

        Bilingual and monolingual children's acquisition of Spanish dative alternation structures: order of acquisition and adult input effects 

        Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Is explicit instruction effective? The learning of English noun-noun and adjective-noun structures by L1 Spanish school children (¿Es efectiva la instrucción explícita? El aprendizaje de las estructuras nombre-nombre y adjetivo-nombre del inglés por escolares de L1 español) 

        Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10