• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder

    Descubre

    AutorFernández Fuertes, Raquel (16)Liceras, Juana M. (7)Álvarez de la Fuente, María Esther (5)Fuente, Anahí Alba de la (2)Gómez Carrero, Tamara (2)... másFecha2020 - 2024 (7)2010 - 2019 (9)2006 - 2009 (2)Formatoapplication/pdf (18)... más
    Buscar 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Capítulos de monografías
    • Buscar
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Capítulos de monografías
    • Buscar
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Buscar

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Mostrando ítems 1-10 de 18

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    Thumbnail

    How much does the first language weigh in the second language learning of object and verb properties? 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Yuan, QiantingAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Aprendiendo inglés y español: we want to learn jugando 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Muñiz Fernández, Susana (2024)
    Thumbnail

    Exploring grammatical gender acquisition in L2 Spanish: Difficulties and didactic recommendations 

    Ogneva, Anastasiia; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Does the ending matter? Revisiting the acquisition of L2 Spanish grammatical gender by gendered and ungendered L1 adults 

    Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Ogneva, Anastasiia (2023)
    Thumbnail

    On the nature of crosslinguistic influence: root infinitives revisited 

    Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Noun-noun compounds in a game task: what child data can tell us about teaching practices 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2020)
    Thumbnail

    The acquisition of “ser” and “estar” in 2L1 English-Spanish data 

    Stankova Laykova, RadoslavaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    Bilingualism as a first language: language dominance and crosslinguistic influence 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Liceras, Juana M. (2018)
    Thumbnail

    Language dominance and language nativeness: the view from English-Spanish codeswitching 

    Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Klassen, Rachel (2016)
    Thumbnail

    Beyond the subject DP versus the subject pronoun divide in agreement switches 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; M. Liceras, Juana; Alba de la Fuente, Anahí (2016)
    • 1
    • 2

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10