• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder
    Listar TRABAJOS FIN DE ESTUDIOS por autor 
    •   UVaDOC Principal
    • TRABAJOS FIN DE ESTUDIOS
    • Listar TRABAJOS FIN DE ESTUDIOS por autor
    •   UVaDOC Principal
    • TRABAJOS FIN DE ESTUDIOS
    • Listar TRABAJOS FIN DE ESTUDIOS por autor
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Listar TRABAJOS FIN DE ESTUDIOS por autor "Mujcinovic, Sonja"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordenar por:

    Orden:

    Resultados:

    Mostrando ítems 1-8 de 8

    • título
    • fecha de envío
    • ascendente
    • descendente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Correcting Subject-Verb Agreement Errors in Written Production: A Comparison between CLIL and Non-CLIL Contexts 

        García Muñoz, Claudia (2022)
      • Thumbnail

        Expletive constructions in L2 English: A study of bilingual and non-bilingual programs 

        Madrigal Acero, Clara (2022)
      • Thumbnail

        Explicit Instruction: a study on production and interpretation of Noun-Noun and Adjective-Noun constructions 

        Fernández Lastras, Pablo (2023)
      • Thumbnail

        Grammaticality judgment of null subjects by L1 Spanish speakers learning English 

        González Campos, María (2023)
      • Thumbnail

        How input shapes null subjects: the case of L1 Spanish L2 English high school students 

        Aguado Contreras, Ana (2023)
      • Thumbnail

        “I don’t like English!”: A qualitative study on students’ and teachers’ motivation 

        Mañeru Rodríguez, Lucía (2024)
      • Thumbnail

        The use of L1 in FL classrooms: (dis)advantages 

        Arija Alonso, Lidia (2023)
      • Thumbnail

        The use of L1 in FL classrooms: analyzing advantages and disadvantages 

        Valderrama Rotella, Marta (2024)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10