Total Visits

Views
Aprendizaje basado en juegos como método educativo para mejorar la atención sostenida en alumnado con discapacidad intelectual y trastorno por déficit de atención e hiperactividad asociado899

File Visits

Downloads
TFG-G4362.pdf617

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Aprendizaje basado en juegos como método educativo para mejorar la atención sostenida en alumnado con discapacidad intelectual y trastorno por déficit de atención e hiperactividad asociado248

Number of downloads in the range

Downloads
TFG-G4362.pdf156

Views

Views
March 202430
April 202445
May 202438
June 202441
July 202431
August 202415
September 202448
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • March 2024
    25
  • April 2024
    34
  • May 2024
    25
  • June 2024
    32
  • July 2024
    9
  • August 2024
    9
  • September 2024
    22
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
Spain61
United States44
Colombia34
Singapore23
Chile20
Ecuador19
United Kingdom8
Peru7
Ireland5
Argentina4

Top countries by downloads

Downloads
Spain43
Colombia33
United States15
Chile15
Ecuador15
Peru5
Argentina1

Top cities views

Views
Ashburn15
Singapore14
Santiago11
Madrid8
London8
Bogotá7
Lima6
Espinal5
Quito5
Santa Clara5

Top cities by downloads

Downloads
Santiago7
Espinal6
Lima5
Madrid5
Quito4
Bogotá1