Total Visits

Views
PHIL-GAMES II: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía (2º año)504

File Visits

Downloads
PID_22_23_065_Anexo 5.pdf195
PID_22_23_065_Anexo 4.pdf125
PID_22_23_065_Anexo 9.pdf89
Memoria-Final-Phil-Games-julio-2023.pdf75
PID_22_23_065_Anexo 6.pdf66
PID_22_23_065_Anexo 2.pdf45
PID_22_23_065_Anexo 1.pdf45
PID_22_23_065_Anexo 3.pdf41
PID_22_23_065_Anexo 8.pdf40
PID_22_23_065_Anexo 7.pdf34

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
PHIL-GAMES II: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía (2º año)273

Views

Views
May 2025109
June 202572
July 202512
August 202512
September 202530
October 202520
November 202518
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • May 2025
    18
  • June 2025
    13
  • July 2025
    37
  • August 2025
    45
  • September 2025
    25
  • October 2025
    51
  • November 2025
    23
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States197
Spain19
Singapore10
China8
Russia5
India5
Hong Kong4
Brazil4
Venezuela3
Argentina2

Top countries by downloads

Downloads
Spain15
United States6
Singapore5

Top cities views

Views
Inca8
Singapore6
Mumbai4
Central4
Valladolid2
Nanjing2
Ans1
Antequera1
Bordeaux1
Buenos Aires1

Top cities by downloads

Downloads
Inca2