Total Visits

Views
PHIL-GAMES II: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía (2º año)523

File Visits

Downloads
PID_22_23_065_Anexo 5.pdf198
PID_22_23_065_Anexo 4.pdf132
PID_22_23_065_Anexo 9.pdf105
Memoria-Final-Phil-Games-julio-2023.pdf87
PID_22_23_065_Anexo 6.pdf77
PID_22_23_065_Anexo 2.pdf53
PID_22_23_065_Anexo 1.pdf49
PID_22_23_065_Anexo 8.pdf42
PID_22_23_065_Anexo 3.pdf42
PID_22_23_065_Anexo 7.pdf37

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
PHIL-GAMES II: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía (2º año)183

Views

Views
June 202572
July 202512
August 202512
September 202530
October 202520
November 202531
December 20256
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • June 2025
    13
  • July 2025
    37
  • August 2025
    45
  • September 2025
    25
  • October 2025
    51
  • November 2025
    80
  • December 2025
    10
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States105
Spain21
China13
Singapore9
Brazil7
Hong Kong4
Belgium3
Russia3
Argentina3
France2

Top countries by downloads

Downloads
United States25
Spain7
Singapore2
Hong Kong1

Top cities views

Views
Inca8
Singapore5
Valladolid4
Central4
Nanjing2
Alejandro Korn1
Ans1
Antequera1
Beijing1
Bordeaux1

Top cities by downloads

Downloads
Inca2
Central1