• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login

    Descubre

    AutoreFernández Fuertes, Raquel (35)Liceras, Juana M. (12)Álvarez de la Fuente, María Esther (11)Mujcinovic, Sonja (6)Sánchez Calderón, Silvia (6)... másFecha2020 - 2024 (18)2010 - 2019 (20)2005 - 2009 (3)Formatoapplication/pdf (41)... más
    Cerca 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • Cerca
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • Cerca
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Cerca

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filtros

    Use filtros para refinar sus resultados.

    Items 1-10 di 41

    • Opciones de clasificación:
    • Relevancia
    • Título Asc
    • Título Desc
    • Fecha Asc
    • Fecha Desc
    • Resultados por página:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 5
    Thumbnail

    Acquisition of modal readings of the Imperfect tense in L2 Spanish 

    Mañas Navarrete, Iban; Rosado Villegas, Elisa; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Fullana Rivera, Natalia (2024)
    Thumbnail

    Activation and local inhibition in the bilingual child’s processing of codeswitching 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Liceras, Juana M. (2024)
    Thumbnail

    How much does the first language weigh in the second language learning of object and verb properties? 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Yuan, QiantingAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Who does it better? The acquisition of Spanish grammatical gender by L1 English and L1 Russian adults 

    Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Ogneva, Anastasiia (2024)
    Thumbnail

    Aprendiendo inglés y español: we want to learn jugando 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Muñiz Fernández, Susana (2024)
    Thumbnail

    Characterizing natural interpreters’ attitudes towards interpreting: The effect of experimental contexts 

    Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Exploring grammatical gender acquisition in L2 Spanish: Difficulties and didactic recommendations 

    Ogneva, Anastasiia; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA (2024)
    Thumbnail

    Does the ending matter? Revisiting the acquisition of L2 Spanish grammatical gender by gendered and ungendered L1 adults 

    Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Ogneva, Anastasiia (2023)
    Thumbnail

    Are there biological gender differences at the early stages of first language acquisition when producing double object constructions and to/for-datives? 

    Sánchez Calderón, SilviaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2023)
    Thumbnail

    When teaching works and time helps: Noun modification in L2 English school children 

    Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2022)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • . . .
    • 5

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10