• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login
    Sfoglia UVALAL - Capítulos de monografías per Titolo 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Capítulos de monografías
    • Sfoglia UVALAL - Capítulos de monografías per Titolo
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Laboratorio de Adquisición del Lenguaje (UVALAL)
    • UVALAL - Capítulos de monografías
    • Sfoglia UVALAL - Capítulos de monografías per Titolo
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Sfoglia UVALAL - Capítulos de monografías per Titolo

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-18 di 18

    • Titolo
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Aprendiendo inglés y español: we want to learn jugando 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Muñiz Fernández, Susana (2024)
      • Thumbnail

        Beyond the subject DP versus the subject pronoun divide in agreement switches 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; M. Liceras, Juana; Alba de la Fuente, Anahí (2016)
      • Thumbnail

        Bilingualism as a first language: language dominance and crosslinguistic influence 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Liceras, Juana M. (2018)
      • Thumbnail

        Does the ending matter? Revisiting the acquisition of L2 Spanish grammatical gender by gendered and ungendered L1 adults 

        Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA; Ogneva, Anastasiia (2023)
      • Thumbnail

        Early Phonological Acquisition in a Set of English-Spanish Bilingual Twins 

        Ingram, David; Dubasik, Virginia; Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2011)
      • Thumbnail

        Exploring grammatical gender acquisition in L2 Spanish: Difficulties and didactic recommendations 

        Ogneva, Anastasiia; Gómez Carrero, TamaraAutoridad UVA (2024)
      • Thumbnail

        How much does the first language weigh in the second language learning of object and verb properties? 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA; Yuan, QiantingAutoridad UVA (2024)
      • Thumbnail

        How two English/Spanish bilingual children translate: in search for bilingual competence through natural interpretation 

        Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2012)
      • Thumbnail

        In search for the initial translator in translation and bilingualism studies 

        Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2012)
      • Thumbnail

        Interlinguistic influence in simultaneous bilingualism: core syntax phenomena and lexical transparency 

        Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Fuente, Anahí Alba de la; Boudreau, Genevieve; Acevedo, Elisa (2012)
      • Thumbnail

        L2 Acquisition as a Process of Creolization: Insights from Child and Adult Code-Mixing 

        Liceras, Juana M.; Martínez Sanz, Cristina; Pérez Tattam, Rocío; Perales Haya, Susana; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2006)
      • Thumbnail

        Language dominance and language nativeness: the view from English-Spanish codeswitching 

        Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Klassen, Rachel (2016)
      • Thumbnail

        Lexically-Based Interlinguistic Influence at the Syntax-Semantic Interface: Copula Omission in the English Grammar of English-Spanish Bilinguals 

        Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Fuente, Anahí Alba de la; Tercedor Sánchez, Maribel (2010)
      • Thumbnail

        Linguistic theory and bilingual systems: Simultaneous and sequential English/Spanish bilingualism 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; M. Liceras, Juana; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA (2008)
      • Thumbnail

        Noun-noun compounds in a game task: what child data can tell us about teaching practices 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Gómez Garzaran, EduardoAutoridad UVA; Mañas Navarrete, Iban (2020)
      • Thumbnail

        On the nature of crosslinguistic influence: root infinitives revisited 

        Liceras, Juana M.; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        The acquisition of grammatical gender in L1 bilingual Spanish 

        Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA; Álvarez de la Fuente, María EstherAutoridad UVA; Mujcinovic, SonjaAutoridad UVA (2016)
      • Thumbnail

        The acquisition of “ser” and “estar” in 2L1 English-Spanish data 

        Stankova Laykova, RadoslavaAutoridad UVA; Fernández Fuertes, RaquelAutoridad UVA (2020)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10