Total Visits

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía277

File Visits

Downloads
PID_21_22_071_Anexo 4.pdf60
Memoria Final (Julio-2022).pdf48
PID_21_22_071_Anexo 6.pdf42
PID_21_22_071_Anexo 1.pdf28
PID_21_22_071_Anexo 5.pdf22
PID_21_22_071_Anexo 2.pdf18
PID_21_22_071_Anexo 3.pdf9

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía58

Views

Views
November 202315
December 202317
January 20247
February 20242
March 20248
April 20245
May 20244
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • November 2023
    6
  • December 2023
    12
  • January 2024
    6
  • February 2024
    12
  • March 2024
    31
  • April 2024
    21
  • May 2024
    24
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States34
Spain12
Germany3
Mexico2
Ireland2
Belgium1
Brazil1
Colombia1
France1
Sweden1

Top countries by downloads

Downloads
United States10
Spain8
Germany1
Mexico1
Sweden1

Top cities views

Views
Ashburn22
Valladolid5
Inglewood3
Frankfurt am Main2
Granada2
Santa Cruz de Tenerife2
Centro2
Brussels1
Dublin1
Froso1

Top cities by downloads

Downloads
Valladolid1
Ashburn1
Centro1
Granada1
Froso1