Total Visits

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía170

File Visits

Downloads
Memoria Final (Julio-2022).pdf22
PID_21_22_071_Anexo 4.pdf17
PID_21_22_071_Anexo 6.pdf9
PID_21_22_071_Anexo 5.pdf7
PID_21_22_071_Anexo 1.pdf5
PID_21_22_071_Anexo 2.pdf3
PID_21_22_071_Anexo 3.pdf3

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
PHIL-GAMES: Incorporación de la herramienta de gamificación Kahoot como instrumento para la motivación y evaluación del aprendizaje en asignaturas del Grado en Filosofía77

Views

Views
December 202210
January 202313
February 202320
March 202313
April 20233
May 202318
June 20230
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • December 2022
    4
  • January 2023
    12
  • February 2023
    6
  • March 2023
    1
  • April 2023
    4
  • May 2023
    9
  • June 2023
    0
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
Spain20
United States16
Sweden16
Ireland12
Bolivia3
Panama2
Colombia2
Belgium1
Ecuador1
Finland1

Top countries by downloads

Downloads
Spain6
United States1
Ireland1
Sweden1

Top cities views

Views
Nyköping15
Dublin11
Inglewood9
Archena6
Valladolid5
Villavicencio2
Panama City2
Ashburn1
Barcelona1
Bilbao1

Top cities by downloads

Downloads
Barcelona2
Dublin1