Total Visits

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España467

File Visits

Downloads
TFM-G1694.pdf390

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España162

Number of downloads in the range

Downloads
TFM-G1694.pdf105

Views

Views
September 202441
October 202422
November 202414
December 202418
January 20259
February 20257
March 202551
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • September 2024
    27
  • October 2024
    13
  • November 2024
    23
  • December 2024
    11
  • January 2025
    14
  • February 2025
    7
  • March 2025
    10
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States74
Spain27
Colombia12
Mexico10
Ecuador9
Switzerland7
Ireland5
Singapore4
Chile3
Finland2

Top countries by downloads

Downloads
Spain20
Mexico19
Colombia17
United States13
Ecuador5
Chile4
Finland2

Top cities views

Views
Bogotá6
Valladolid5
Quito4
Boardman4
Villavicencio3
Singapore3
Aguascalientes2
Barcelona2
Colima2
Guayaquil2

Top cities by downloads

Downloads
Colima5
Barcelona3
Bogotá3
Valladolid2
Villavicencio2
Quito1
Guayaquil1