Total Visits

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España250

File Visits

Downloads
TFM-G1694.pdf231

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España96

Number of downloads in the range

Downloads
TFM-G1694.pdf125

Views

Views
December 202325
January 20246
February 20248
March 20249
April 202425
May 202419
June 20244
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • December 2023
    28
  • January 2024
    18
  • February 2024
    11
  • March 2024
    12
  • April 2024
    26
  • May 2024
    26
  • June 2024
    4
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
Spain26
United States25
Ireland9
Ecuador9
Peru5
United Kingdom3
Japan3
Colombia3
Argentina2
Brazil2

Top countries by downloads

Downloads
United States35
Spain30
Ecuador13
Colombia13
Peru4
Argentina4
Ireland1
Brazil1

Top cities views

Views
Dublin8
Madrid6
Lima5
Valencia4
London3
Palotina2
Portoviejo2
San Fernando de Henares2
Alcalá de Guadaira2
Amsterdam1

Top cities by downloads

Downloads
Madrid3
Lima3
Valencia3
Dublin1
Alcalá de Guadaira1
Palotina1
Portoviejo1
San Fernando de Henares1