Total Visits

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España268

File Visits

Downloads
TFM-G1694.pdf257

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España89

Number of downloads in the range

Downloads
TFM-G1694.pdf123

Views

Views
January 20246
February 20248
March 20249
April 202425
May 202419
June 202412
July 202410
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • January 2024
    18
  • February 2024
    11
  • March 2024
    12
  • April 2024
    26
  • May 2024
    26
  • June 2024
    10
  • July 2024
    20
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States32
Spain18
Ecuador10
Colombia3
Japan3
Peru3
China3
Argentina2
Brazil2
Switzerland2

Top countries by downloads

Downloads
United States32
Colombia20
Spain15
Ecuador14
Argentina5
Peru3
China1
Brazil1

Top cities views

Views
Madrid5
Indianola3
Lima3
Ashburn3
Inglewood2
Palotina2
Portoviejo2
San Fernando de Henares2
Alcalá de Guadaira2
Amsterdam1

Top cities by downloads

Downloads
Ashburn4
Lima2
Alcalá de Guadaira1
Palotina1
Portoviejo1
San Fernando de Henares1
Amsterdam1