Total Visits

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España376

File Visits

Downloads
TFM-G1694.pdf336

Select a period of time:

ViewsDownloads

Number of views in the range

Views
Análisis desde el paradigma hermenéutico sobre la articulación entre los niveles educativos de la enseñanza de la Física y Química en la Educación Secundaria en España149

Number of downloads in the range

Downloads
TFM-G1694.pdf135

Views

Views
May 202419
June 202412
July 202413
August 202434
September 202441
October 202422
November 20248
Download CSV file
 
Bar graph
 
Line graph

Number of downloads in the period of time

  • Downloads
  • May 2024
    26
  • June 2024
    10
  • July 2024
    29
  • August 2024
    19
  • September 2024
    27
  • October 2024
    13
  • November 2024
    11
 
Bar graph
 
Line graph

Top country views

Views
United States45
Spain20
Mexico15
Singapore14
Switzerland12
Colombia10
Ecuador8
Argentina3
Japan3
Russia3

Top countries by downloads

Downloads
Colombia33
Mexico25
United States18
Spain10
Ecuador9
Argentina4

Top cities views

Views
Singapore12
Indianola7
Bogotá6
Madrid5
Boardman4
Ashburn3
Coatzacoalcos3
Inglewood3
Quito3
Santa Clara3

Top cities by downloads

Downloads
Ashburn2
Quito2
Coatzacoalcos1
Bogotá1