• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login
    Sfoglia per Autore 
    •   UVaDOC Home
    • Sfoglia per Autore
    •   UVaDOC Home
    • Sfoglia per Autore
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Sfoglia per Autore "Pérez Alonso, Rosa María"

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-20 di 27

    • Titolo
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Anne Boleyn: A Historiographical Review 

        Rivera García, Noelia (2016)
      • Thumbnail

        Back to Brokeback: Building oral coherence and cohesion in the ESL classroom through debate 

        Lastra Gómez, Beatriz de la (2019)
      • Thumbnail

        Collaborative learning as a means for developing interaction in the EFL classroom: A didactic proposal for secondary education 

        González Campos, María (2024)
      • Thumbnail

        Creación de videojuegos y su aplicación a la didáctica de la lengua inglesa 

        Meimije Ruiz, José Javier (2017)
      • Thumbnail

        Crime and punishment: the survival of hooliganism in English football 

        Conde Martínez, Julia (2016)
      • Thumbnail

        La cultura en el aula de inglés: una propuesta didáctica 

        Valentín López-Tofiño, Henar María (2015)
      • Thumbnail

        La dislexia en la clase de Inglés como Lengua Extranjera: propuesta de intervención para segundo de bachillerato 

        Labrador Martín, Raquel (2016)
      • Thumbnail

        La dislexia en la clase de Primera Lengua Extranjera (Inglés): Propuesta de intervención para 1º de ESO. 

        Roa Gutiérrez, Sara (2017)
      • Thumbnail

        “Don’t stop speaking”: Using game-based learning to promote fluency in the EFL classroom 

        Delgado Calle, Andrea (2022)
      • Thumbnail

        Estrategias y pautas de intervención en alumnado con TDAH en el aula de lengua extranjera: el aprendizaje cooperativo 

        Fuente Diez, Óscar (2016)
      • Thumbnail

        Exploding the Myth: Women in Margaret Atwood's The Penelopiad 

        Sanz Belloso, Raquel (2023)
      • Thumbnail

        Hedging and context: introducing pragmatics in the efl classroom through wandavision 

        das Neves Monsalvo, Paula (2021)
      • Thumbnail

        ICTs in EFL Remote-Learning: A Didactic Proposal 

        Martín Beltrán, Alejandro (2022)
      • Thumbnail

        Improving learners’ oral production through ICTs: A proposal of multilevel classroom activities for teachers. 

        Rincón Nebreda, Lydia (2023)
      • Thumbnail

        Land of Opportunity: Aspects and Socio-cultural Legacy of Irish and Italian Immigration to the United States of America 

        Sanz Palomo, Rodrigo (2022)
      • Thumbnail

        Let’s plan a trip to the UK: The use of authentic materials in task-based learning 

        Gonzalo Dulce, Esther (2024)
      • Thumbnail

        Playing with Shakespeare: Comedy as a Tool to Improve Fluency in the EFL Classroom 

        Miguel Cuesta, Paola (2022)
      • Thumbnail

        Project-Based Learning to Enhance Students’ Motivation: A Didactic Proposal for Secondary Education 

        Prada Mucientes, Paula (2024)
      • Thumbnail

        Ready Player One (2011): A proposal for using dystopian fiction in the EFL classroom 

        Pérez Iglesias, Lucía (2023)
      • Thumbnail

        Las secciones lingüísticas y sus resultados en el nivel de competencia lingüística del alumnado en lengua inglesa: un estudio de caso 

        Sombría Rodríguez, Alberto (2015)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10