• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Listar

    Todo UVaDOCComunidadesPor fecha de publicaciónAutoresMateriasTítulos

    Mi cuenta

    Acceder
    Envíos recientes 
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Capítulos de monografías
    • Envíos recientes
    •   UVaDOC Principal
    • PRODUCCIÓN CIENTÍFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Capítulos de monografías
    • Envíos recientes
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    GSIC - Capítulos de monografías: Envíos recientes

    Mostrando ítems 1-5 de 7

      • Thumbnail

        Human-Centered Design Principles for Actionable Learning Analytics 

        Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Martínez Maldonado, Roberto; Wiley, Korah (2021)
      • Thumbnail

        Casual Learn: A Smart Application to Learn History of Art 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; García Zarza, PabloAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Quantifying collaboration quality in face-to-face classroom settings using MMLA 

        Chejara, Pankaj; Prieto Santos, Luis Pablo; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Kant Shankar, Shashi; Kasepalu, Reet (2020)
      • Thumbnail

        Teachers’ adoption of embodied learning digital games with an inclusive education approach: Lessons learnt from the INTELed project in Spain 

        Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Fernández Faúndez, Eva María; Jiménez Ruiz, MaríaAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        From Theory to Action: Developing and Evaluating Learning Analyticsfor Learning Design 

        Wiley, Korah; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bradford, Allison; Linn, Marica C. (2020)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10