• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Parcourir

    Tout UVaDOCCommunautésPar date de publicationAuteursSujetsTitres

    Mon compte

    Ouvrir une session
    Envíos recientes 
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • Envíos recientes
    •   Accueil de UVaDOC
    • PUBLICATIONS SCIENTIFIQUES
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • Envíos recientes
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC): Envíos recientes

    Voici les éléments 31-35 de 38

      • Thumbnail

        A collaborative learning approach to dialogic peer feedback: a theoretical framework 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan (2020)
      • Thumbnail

        Multimodal data value chain (M-DVC): a conceptual tool to support the development of multimodal learning analytics solutions 

        Kant Shankar, Shashi; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Prieto Santos, Luis PabloAutoridad UVA; Chejara, Pankaj; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Quantifying collaboration quality in face-to-face classroom settings using MMLA 

        Chejara, Pankaj; Prieto Santos, Luis PabloAutoridad UVA; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Kant Shankar, Shashi; Kasepalu, Reet (2020)
      • Thumbnail

        Teachers’ adoption of embodied learning digital games with an inclusive education approach: Lessons learnt from the INTELed project in Spain 

        Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Fernández Faúndez, Eva María; Jiménez Ruiz, MaríaAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        From Theory to Action: Developing and Evaluating Learning Analyticsfor Learning Design 

        Wiley, Korah; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Bradford, Allison; Linn, Marica C. (2020)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10