• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Stöbern

    Gesamter BestandBereicheErscheinungsdatumAutorenSchlagwortenTiteln

    Mein Benutzerkonto

    Einloggen

    Entdecke

    AutorDimitriadis Damoulis, Ioannis (9)Asensio Pérez, Juan Ignacio (5)Rodríguez Triana, María Jesús (5)Ruiz Calleja, Adolfo (5)Martínez-Monés, Alejandra (4)... mehrErscheinungsdatum2020 - 2025 (12)2010 - 2019 (2)2009 - 2009 (1)Formatoapplication/pdf (15)... mehr
    Suche 
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Artículos de revista
    • Suche
    •   UVaDOC Startseite
    • WISSENSCHAFTLICHE ARBEITEN
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • GSIC - Artículos de revista
    • Suche
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Suche

    Mostrar filtros avanzadosOcultar filtros avanzados

    Filter

    Verwenden Sie Filter, um die Suchergebnisse zu verfeinern.

    Anzeige der Dokumente 1-10 von 15

    • Sortiermöglichkeiten:
    • Relevanz
    • Titel aufsteigend
    • Titel absteigend
    • Erscheinungsdatum aufsteigend
    • Erscheinungsdatum absteigend
    • Ergebnisse pro Seite:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • 1
    • 2
    Thumbnail

    Disentangling doctoral well-being support in progress-focused workshops: Combining qualitative and quantitative data in single-case learning analytics 

    Dimitriadis, Yannis; Prieto Santos, Luis PabloAutoridad UVA; Jovanovic, Jelena; Odriozola González, PaulaAutoridad UVA; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Díaz Chavarría, Henry Benjamín; Dimitriadis, Yannis (2025)
    Thumbnail

    Delving into instructor‐led feedback interventions informed by learning analytics in massive open online courses 

    Topali, ParaskeviAutoridad UVA; Chounta, Irene Angelica; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2023)
    Thumbnail

    Supporting contextualized learning with linked open data 

    Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA (2021)
    Thumbnail

    Affordances and core functions of smart learning environments: A systematic literature review 

    Tabuenca, Bernardo; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Carruana Martín, Adrián; Villa Torrano, CristinaAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Alario Hoyos, Carlos; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Delgado Kloos, Carlos (2021)
    Thumbnail

    ADA for IBL: lessons searned in aligning learning design and analytics for inquiry-based learning orchestration 

    Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Prieto Santos, Luis Pablo; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; De Jong, Ton; Gillet, Denis (2021)
    Thumbnail

    EFAR-MMLA: An evaluation framework to assess and report generalizability of machine learning models in MMLA 

    Chejara, Pankaj; Prieto Santos, Luis Pablo; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Rodríguez Triana, María JesúsAutoridad UVA; Kant Shankar, Shashi; Kasepalu, Reet (2021)
    Thumbnail

    A collaborative learning approach to dialogic peer feedback: a theoretical framework 

    Er, ErkanAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan (2020)
    Thumbnail

    El rol de las tecnologías de apoyo en un diseño de investigación de métodos mixtos 

    Dagnino, Francesca Maria; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Pozzi, Francesca; Rubia Avi, BartoloméAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2020)
    Thumbnail

    Supporting and representing Learning Design with digital tools: in between guidance and flexibility 

    Pozzi, Francesca; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Ceregini, Andrea; Dagnino, Francesca Maria; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Earp, Jeffrey (2020)
    Thumbnail

    Achievements and challenges in learning analytics in Spain: The view of SNOLA 

    Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Acquila Natale, Emiliano; Álvarez, Ainhoa; Caeiro Rodríguez, Manuel; Cobos Pérez, Ruth; Conde González, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Hernández Leo, DaviniaAutoridad UVA; Menchaca Sierra, Iratxe; Muñoz Merino, Pedro José; Ros, Salvador; Sancho Vinuesa, Teresa (2020)
    • 1
    • 2

    Universidad de Valladolid

    Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10