• español
  • English
  • français
  • Deutsch
  • português (Brasil)
  • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ricerca

    Tutto UVaDOCArchiviData di pubblicazioneAutoriSoggettiTitoli

    My Account

    Login
    Sfoglia Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC) per Autore 
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • Sfoglia Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC) per Autore
    •   UVaDOC Home
    • PRODUZIONE SCIENTIFICA
    • Grupos de Investigación
    • Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC)
    • Sfoglia Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC) per Autore
    • español
    • English
    • français
    • Deutsch
    • português (Brasil)
    • italiano

    Sfoglia Grupo de Sistemas Inteligentes y Cooperativos/Educación, Medios, Informática y Cultura (GSIC/EMIC) per Autore "Asensio Pérez, Juan Ignacio" Citations Google Citations

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z

    Ordina per:

    Ordine:

    Risultati:

    Items 1-18 di 18

    • Titolo
    • Data di immissione
    • crescente
    • decrescente
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
      • Thumbnail

        Affordances and core functions of smart learning environments: A systematic literature review 

        Tabuenca, Bernardo; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Carruana Martín, Adrián; Villa Torrano, CristinaAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Alario Hoyos, Carlos; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Delgado Kloos, Carlos (2021)
      • Thumbnail

        Casual Learn: A Smart Application to Learn History of Art 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; García Zarza, PabloAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Demonstration of SCARLETT: A Smart Learning Environment to Support Learners Across Formal and Informal Contexts 

        Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Educawood: A Socio-semantic Annotation System for Environmental Education 

        Andrade Hoz, Jimena; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Ruano Benito, IreneAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Bravo Oviedo, FelipeAutoridad UVA; Ordoñez Alonso, Ángel CristobalAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Examining the relationship between reflective writing behaviour and self-regulated learning competence: A time-series analysis 

        Suraworachet, Wannapon; Villa Torrano, CristinaAutoridad UVA; Zhou, Qi; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Cukurova, Mutlu (2021)
      • Thumbnail

        From Informal to Formal: Connecting Learning Experiences in Smart Learning Environments 

        Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        GamiTool: Towards actionable learning analytics using gamification 

        Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Hacia la anotación y realización de tareas de aprendizaje ubicuo en el contexto de historia del arte 

        García Zarza, PabloAutoridad UVA; Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Identifying Learner Problems Framed within MOOC Learning Designs 

        Topali, ParaskeviAutoridad UVA; Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Una ontología para conectar aprendizaje formal e informal en entornos inteligentes de aprendizaje 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        Orchestrating an ubiquitous learning situation about cultural heritage with casual learn 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Villagrá Sobrino, Sara LorenaAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; García Zarza, PabloAutoridad UVA; Alonso Prieto, VictorAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        El rol de las tecnologías de apoyo en un diseño de investigación de métodos mixtos 

        Dagnino, Francesca Maria; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Pozzi, Francesca; Rubia Avi, BartoloméAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA (2020)
      • Thumbnail

        SLEek: An Ontology For Smart Learning in the Web of Data 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Smart gamification: Exploring the application of gamification in smart learning environments 

        Ortega Arranz, AlejandroAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        Supporting and representing Learning Design with digital tools: in between guidance and flexibility 

        Pozzi, Francesca; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Ceregini, Andrea; Dagnino, Francesca Maria; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Earp, Jeffrey (2020)
      • Thumbnail

        Supporting contextualized learning with linked open data 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA (2021)
      • Thumbnail

        The potential of Open Data to automatically create learning resources for smart learning environments 

        Ruiz Calleja, AdolfoAutoridad UVA; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Vega Gorgojo, GuillermoAutoridad UVA; Serrano Iglesias, SergioAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA (2019)
      • Thumbnail

        Theory-based learning analytics to explore student engagement patterns in a peer review activity 

        Er, ErkanAutoridad UVA; Villa Torrano, CristinaAutoridad UVA; Dimitriadis Damoulis, IoannisAutoridad UVA; Gašević, Dragan; Bote Lorenzo, Miguel LuisAutoridad UVA; Asensio Pérez, Juan IgnacioAutoridad UVA; Gómez Sánchez, EduardoAutoridad UVA; Martínez Monés, AlejandraAutoridad UVA (2021)

        Universidad de Valladolid

        Powered by MIT's. DSpace software, Version 5.10